לשכור או לרכוש משרד?

31 מאי 2020

שתף מאמר:
rent or buy office

זאת שאלה שמעסיקה הרבה בעלי עסקים קטנים לצד בעלי חברות ענק. לשני הצדדים של השאלה יש יתרונות וחסרונות. רכישת משרד תעניק ביטחון כלכלי לעסק שלכם גם אם הוא פושט את הרגל חלילה, תוכלו להשכיר אותו לאחרים.

להשכרת משרד יתרונות אחרים, האפשרות הזאת יכולה להעניק לכם יכולת ניוד למקומות רלוונטים, שימוש נכון בנכס, אם להרחיב או לצמצם אותו בהתאם לפעילות העסקית שלכם. וכמובן גם מבחינת כלכלית.

מהם היתרונות של השכרת משרדים?

כבעלי עסק, עליכם לשקול בזהירות את החסרונות והיתרונות של כל בחירה לפני שתחליטו. על מנת לעזור לכם לקבל את ההחלטה המשמעותית הזאת, החלטנו לרכז עבורכם את המידע הנחוץ לקבלת ההחלטה. להשכרת משרד יתרונות רבים ומגוונים שאי אפשר להתעלם מהם. ההתחייבות הכספית הנמוכה, והכסף הנזיל שנשאר לך כדי להגיב בזמן ובתבונה להזדמנויות חדשות בשוק. תמיד טוב שיהיה הון עצמי בצד.

במקרים בהם מיקום ותדמית נחוצים להצלחת העסק שלכם, השכרת משרדים בתל אביב תאפשר לכם גישה לאיזורים יוקרתיים באיזורים פופולריים שלא תוכלו לרכוש בעצמכם, וזאת תהיה אפשרות נהדרת עבורכם.

בנוסף לכך, כאשר אתם סוחרים נכס מסחרי, תשלומי השכירות החודשיים ידווחו כהוצאה מוכרת. יתרון אחר וחשוב לא פחות הוא היכולת להתנייד, קל לצאת החוצה. עסק צומח יהיה מעוניין להתרחב בשלב מסוים, והמשרד שהתאים לו בהתחלה לא יתאים לו יותר בהמשך.

מהם החסרונות של השכרת משרדים?

במידה והגעתם למקום השכירות באמצעות מתווך, עליכם לקחת בחשבון את שכר הטרחה של המתווך. חסרון נוסף הוא העלאה בשכירות ע”י בעל הבית של הנכס. ולא רק זה, אתם תלויים בבעל הבית בכל דבר, תיקונים, תקלות, בעיות ועוד. לא בטוח שהוא יהיה זמין אליכם באופן מיידי.

בנוסף לכך, בעל הבית עשוי להטיל מספר כללים על אופן השימוש בחלל הנכס שלו, וזה עלול להשפיע על גורמים שונים בעסק.

מה הם היתרונות של רכישת משרדים?

לרכישת נכס משרדי יתרונות רבים, הבולטים שבינהם הם: הצטברות הון ורווח מעלייה בשווי הנכס. בנוסף לכך, אתם תהיו הבעלים של הנכס, תוכלו לנצלו ולעשות בו שימוש כראות עיניכם.

זאת ועוד, משרד שנרכש עשוי להוות מקור הכנסה נוסף, ולבטח אתכם באיזשהו אופן במידה והעסק נסגר – תוכלו להשכיר את המשרדים. או אפילו להמשיך לעבוד במשרד ולעמיד חדר במשרד להשכרה.

מהם החסרונות של רכישת משרדים?

ראשית, החיסרון העצום הוא התחייבות כספית גדולה, לרוב תצטרכו לשלם מקדמה משמעותית, בעוד שכירות מאפשרת לכם להשקיע את הכסף בצמיחת העסק שלכם. ומכיוון שאתם בעלי הנכס – אתם תצטרכו לשלם עבור השיפוץ שלו כמן גם בתחזוקה השוטפת.

חסרון נוסף הוא חוסר גמישות, במידה ורכשתם משרד מסוים, השקעתם בו ואז העסק התחיל לצמוח ואתם זקוקים למשרד גדול יותר- תצטרכו למכור את הנכס על מנת לעבור למקום חדש.

השכרת משרדים עם חברה מומלצת

חברת סינרגיה ייעוץ נדל”ן הינה חברה המספקת שירותי תייון והן שירותי ליווי וייעוץ לחברות או לעצמאים אשר מעוניינים ברכישה מכירה והשכרה של משרדים או מעמידים חדר במשרד להשכרה. החברה בעלת יכולת לקשר אתכם עם בעלי המקצוע הטובים ביותר בשוק ואתם תוכלו ליהנות משירות יוצא דופן ותהליך קל יותר.

בחברת השכרת משרדים אנחנו שמים דגש על שירות איתי וחם, מאבחנים את הצרכים ומודעים לרצונות שלכם. כך למעשה אנחנו נגיע למשרדים המתאימים ביותר עבורכם.

מעוניינים במשרד חדש? מתלבטים אם לשכור או למכור? חייגו עכשיו 054-450-5341 או צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

Rate this post