כל היתרונות של השכרת משרד במגדלי מידטאון

30 אפריל 2020

שתף מאמר:
משרדים להשכרה בתל אביב

מי משעורה בעולם הנדל”ן העסקי בתל אביב או שעובד בה ומכיר את העסקים שממוקמים בה – לא יכול שלא להכיר את מגדלי מידטאון. מדובר בצמד מגדלים רבי קומות ובולטים בנוף האורבני ואפשר לראות אותם ממרחק גדול מתוך תל אביב או מחוצה לה. האחד מהם הוא בניין המשמש למגורים והוא בניין המגורים הגבוה ביותר בישראל, בעוד המגדל השני הוא מגדל המאכלס עסקים ומשרדים ובו לא פחות מ- 50 קומות. מדובר, בעצם, בבניין המשרדים הגבוה ביותר בישראל ולא רק מבחוץ הוא מיוחד ומרשים אלא גם מבפנים. המתכננים והמוציאים לפועל של בנייני הענק שמו להם למטרה לספק לא רק את הגחמה של הקמת בניין ייחודי בגובה שלו אלא לאפשר לדיירים שבו (קבועים או שוכרים) ליהנות מחוויה עסקית מיוחדת, עשירה בפרטים הקטנים ותוך מתן כלל השירותים הדרושים להתקשרות עסקית ארוכת טווח. אז מה היתרונות של השכרת משרדים במגדל מידטאון?

גישה נוחה מכל מקום

המיקום המושלם של מגדלי מידטאון מתאים במיוחד עבור מי שלא רוצה להיכנס פנימה אל תוך העיר וכך ליהנות מגישה נוחה ומהירה מצירי התנועה הראשיים – נתיבי איילון, דרך נמיר ודרך מנחם בגין. גם באמצעות תחבורה ציבורית אפשר להגיע למגדל בנוחות וקלות יחסית. את הבניין מנהלת חברת אחזקה שאחראית על כל מתן השירותים – מה שמהווה יתרון גדול עבור כל שוכר ושוכר, ללא קשר לתחום העיסוק שלו ולגודל החברה. אפשר ליהנות ממשרדים בגדלים שונים, ממאפיינים ייחודיים ומגוונים בין המשרדים וכך כל אחד וכל מתעניין יכול למצוא בדיוק את המשרד הדרוש לו מכל הבחינות. לטובת העובדים במגדל, האורחים שלהם והמבקרים במקום (לקוחות או מבקרים מזדמנים) ישנם חניונים צמודים שמקלים על הגישה וההגעה.

מרכז מסחרי צמוד בקומות התחתונות

אין כמו מרכז מסחרי שצמוד למגדל המשרדים ומשרת נאמנה את העובדים בו, המבקרים וגם את העוברים והשבים. בדרך זו אפשר למצוא ולהשיג שלל שירותים עסקיים או מסחריים בלי לכתת רגליים למקומות אחרים. המרכז המסחרי של מגדלי מידטאון ממוקם בנוחות בקומות צמודות הקרקע של המגדל ובמרתף ובעתיד מתוכננת במרתף זה תחנה של אחד מקווי הרכבת הקלה ההולכת ונבנית ברחבי גוש דן. מרכז חנויות ועסקים זה מהווה פתרון נוח של שילוב בין פנאי לעסקים וחוסך הרבה מאד זמן וכסף למבקרים שבו.

סביבה עסקית ברמה גבוהה ואווירת היי טק

גם זה נחשב ליתרון גדול מאד של מגדל משרדים יוקרתי שנבנה בסטנדרטים גבוהים במיוחד. לחברות וארגונים רבים יש דרישות רבות מבחינת המקום שבו ייתקעו את היתד שלהם ועליהם לספק ללקוחות שלהם, כמו גם לעובדים, סביבת עבודה ושירותים מקצועית, מתקדמת, בעלת תשתיות טכנולוגיות מובילות וכמובן כאלה שעומדות בקריטריונים חמורים ונוקשים של קדמה ועדכנות. כאשר בוחרים במגדלים גבוהים, שהבנייה שלהם הושלמה ממש בשנים האחרונות – אין ספק שכל החידושים המתקדמים ביותר יהיו בהם לטובת כל העסקים והאנשים שיפקדו אותם, כל אחד מסיבותיו שלו. הנוף שיישקף מחלונות המשרדים, בכל הכיוונים ומכל הקומות יהווה יתרון עצום בפני עצמו ויספק תפאורה מעניינת, מגוונת, משתנה ומרתקת.

בחירה של משרד במגדלי עסקים כמו מידטאון היא בחירה מצוינת שמתאימה לכל עסק מכל תחום. לא בכדי חברות וארגונים מכל הגדלים והמקצועות בחרו במגדלים אלה שיהיו מקום מושבם ויש בכך סמל סטטוס של יוקרה ופאר עבור כל מי שמגיע אליהם לצורך עסקים, ביקור או עבודה יומיומית שוטפת.

Rate this post