המשרדים עם הנוף הכי קסום בתל אביב

28 אפריל 2020

שתף מאמר:
משרדים עם נוף בתל אביב

יש לא מעט פרמטרים לבחון כאשר צריך לחפש ולבחור את המשרד הבא. המיקום הגאוגרפי חשוב, בחירה מדויקת ברחוב, שכונה, סמטה או בניין משרדים, התאמה או זיקה בין תחום העיסוק של המשרד לבין שאר העסקים שממוקמים בסמוך לו ולא פחות חשוב – הנוף שנשקף מהחלונות ויהווה את התפאורה הקבועה של העובדים והמבקרים במשרד. נוף מרהיב מקומה גבוהה יכול לעשות פלאים על הקשר שבין הלקוחות או המבקרים לבין המשרד ויתרה מכך – יכול לשדר הרבה מאד על הרצינות והמקצועיות של החברה הממוקמת במשרד הזה. סביר להניח שהמחיר של משרד (השכרה או קנייה) בקומה גבוהה בבניין לא יהיה נמוך ומכאן שחברות יוקרתיות, מובילות ונחשבות הן אלה שהמשרדים שלהם יהיו ממוקמים בקומות גבוהות. אז מאילו משרדים ברחבי תל אביב אפשר להתרשם מנוף קסום ומרהיב של העיר הגדולה בישראל?

מגדלי הארבעה בתל אביב

צמד הבניינים רבי הקומות ממוקמים במקום שבאמת נחשבה ללב ליבה של תל אביב – רחובות הארבעה והחשמונאים, בסמוך לדרך מנחם בגין, למחלף השלום ולנתיבי איילון. מכיוון שבגובה שלהם (34 ו- 38 קומות) הם חורגים בהרבה מהנוף הנמוך שמאפיין את הסביבה שלהם, הרי שמכל קומה בהם אפשר יהיה ליהנות מנוף עוצר נשימה של כל מרכז תל אביב וככל שעולים בקומות מעלה מעלה – מתרחק קו האופק וזווית הראייה הרבה יותר רחבה. מכל כיוון של הבניין אפשר יהיה ליהנות מנוף אחר, של אזור אחר אך כאמור בזכות הגובה המרשים של הבניינים אי אפשר לטעות ומכל כיוון וקומה אפשר יהיה ליהנות מנוף מרתק של כרך עסקים הומה אדם בכל שעות היממה. אין ספק שמדובר באזור של עסקים ומסחר, כזה שמתאים לשלל עסקים ותחומי עיסוק ולא בכדי המשרדים מאוכלסים בשלל בעלי מקצוע שההגעה והגישה אליהם נוחות ונגישות.

מגדלי מידטאון

התרגום החופשי של המילה Midtown בעברית הוא מרכז העיר, לב העיר. זה בדיוק מה שמאפיין את צמד המגדלים האלה. האחד משמש למשרדים ועסקים והוא בניין העסקים השלישי בגובהו בישראל כולה והשני למגורים – בניין המגורים הגבוה ביותר בארץ. גם כאן מדובר בבניינים רבי קומות שנבנו בתוך סביבה של אורבנית המאופיינת בבניינים נמוכים מאד, לכן הם מאד חריגים בנוף. בבניין המשרדים יש לא פחות מ- 50 קומות, מה שמאפשר בחירה לדיירים הפוטנציאליים שלו בכל מה שקשור בנוף וכיוונים. מכל קומה אפשר יהיה להבחין בנוף מעניין, מגוון וכזה שמתחלף מדי יום ביומו וככל שבוחרים בקומה גבוהה יותר – כך התמונה מתרחבת ואפשר יהיה לראות מקומות רחוקים בהרבה מאשר הסביבה המיידית הצמודה לבניינים. גם כאן אפשר למצוא שלל שירותים היקפיים שמקלים על ההגעה והופכים את העבודה בבניין לנוחה, קלה ואפילו חברתית ואכן המשרדים מאוכלסים על ידי מיטב החברות והארגונים בארץ.

מגדל גיבור ספורט במתחם הבורסה ברמת גן

מתחם הבורסה נחשב, מבחינה עסקית, לחלק בלתי נפרד מתל אביב. עסקים מכל התחומים והעניינים תוקעים בו יתד ובוחרים את המשרדים שהכי משקפים את המהות והזיקה שלהם למקצוע. בבניין 37 קומות שמכל אחת מהן אפשר ליהנות מסוג אחר של נוף לכיוון שונה וכמובן שבקומות הגבוהות אפשר למצוא חברות וארגונים מובילים, נחשבים וכאלה שיוקרה היא הצד החזק שלהם. כאשר עולים במעלית עד לקומות האחרונות אי אפשר שלא להתרשם מהנוף המרהיב ועוצר הנשימה הנשקף מכל חלון ומכל כיוון ולהבין מדוע מנהל החברה בוחר להקים את המשרד שלו בדיוק כאן.

4.3/5 - (60 votes)