השכרת משרד לאדריכלים – רק בתל אביב

26 אפריל 2020

שתף מאמר:
משרד לאדריכלים בתל אביב

השכרת משרד לצורך העסק או המקצוע היא תהליך לא פשוט שיש הרבה מה לדעת ואיך להתארגן לקראתו. יש חשיבות למיקום של המשרד ולכן לא מעט עסקים בוחרים להשתקע בתל אביב, שהיא לא רק לב המדינה אלא כרך של עסקים ומסחר. מעבר לנוחות של מציאת משרד בתל אביב – לא מעט עסקים מכל התחומים לא מסכימים לוותר על סמל הסטטוס שמהווה עצם קיומו של המשרד בתל אביב. כאשר מדובר במשרד שמיועד לחברת אדריכלים – עניין זה מקבל משנה חשיבות, שכן ידוע שאחד הפרמטרים החשובים של בחירת המשרד המיועד הוא התאמה מלאה או זיקה חזקה של תחום העיסוק למיקום והרי אין מה שמסמל יותר מכל את העקרונות שלפיהם עובדים אדריכלים – מתל אביב עצמה.

משרד אדריכלים – למה דווקא בתל אביב?

כאשר מדברים על עקרונות עיצוביים ואדריכליים, או על בניינים ומבנים מעוררי השראה – מיד העיניים נישאות אל תל אביב, אל לב המדינה, אל העיר הגדולה שיש בה הכל מהכל. מי שמנהל משרד אדריכלים לא יכול לבחור את המשרד שממנו יעבדו האדריכלים שלו כלאחר יד ועליו להשקיע לא מעט מחשבה בבחירת בניין המשרדים עצמו, כמו גם הסביבה האורבנית. האם אלה מייצגים את מי ואת מה שהוא מאמין בו מבחינה מקצועית? האם יש זיקה בין האזור או הסיפור של הסביבה לבין המשרד עצמו, האני מאמין שלו והתחום המקצועי הספציפי שבו אפשר לקבל שירותי אדריכלות מקצועיים? האם אפשר יהיה ליצור קשר ישיר והדוק בין הסביבה לבין העיצוב הפנימי של משרד האדריכלים? כל אלה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון ולכן לא תהיה מתאימה מתל אביב למשרדים שעיצוב, דקויות ושימת לב לפרטים הקטנים מהווים את הבסיס של התחום המקצועי שלהם.

איך לבחור את האזור הנכון והמתאים למשרד אדריכלים בתל אביב?

כאשר הבעלים של משרד אדריכלים יצטרך לבחור את המשרד שממנו הוא יציע שירותים מקצועיים ברמה גבוהה – עליו לשים לב להרבה מאד נושאים שקשורים בסביבה הגאוגרפית. חשוב לזכור שכאשר לקוחות מגיעים אל משרד של אנשי מקצוע – הם מתחילים לגבש חוות דעת כבר מהדרך והסביבה (זה נכון גם לתחומי עיסוק אחרים) ולכן הסביבה, המיקום ובניין המשרדים שבו יהיה משרד האדריכלים חייב להיות הולם ומתאים לאופי המשרד עצמו ולאופי השירותים שהלקוחות יכולים לקבל בו. סביבה או שכונה עם סיפור מעניין מסוים, רחוב שהעיצוב האורבני שלו ייחודי או תואם להשקפת העולם של בעל המשרד או כמובן בניין היי טק מתקדם לחברה שמחשיבה את עצמה לכזאת שהיא מובילה בארץ בעולם האדריכלות ותדרוש התייחסות דומה גם מהלקוחות או המבקרים שלה.

איך מתבצעת השכרת משרד לאדריכלים בתל אביב?

משרדים להשכרה בתל אביב יש כל הזמן, לאורך כל השנה. חשוב לעקוב אחרי פרסומים שונים של חברות נדל”ן עסקיות או אחרי חברות שמפנות את המשרדים ומפנות אותן לטובת השוכרים הבאים. חשוב מאד לזכור שלא כל משרד שמתפנה יתאים למשרד אדריכלים ובמידת הצורך אפשר וכדאי לפנות אל חברה מסודרת ומקצועית שמכירה את התחום של השכרת משרדים לעסקים וחברות ותוכל לתת ייעוץ בנוגע לאזורים או המשרדים המתאימים ביותר. כאשר שוכרים משרד – לא תמיד אפשר יהיה לעשות שינויים עיצוביים או מבניים בתוך המשרד עצמו על מנת להתאים אותו למשרד האדריכלים החדש ולכן יש חשיבות לסביבה החיצונית – השכונה, הרחוב, הבניין עצמו ולבסוף העיצוב הפנימי ככל ואפשר גם אותו להתאים למנהל המשרד ולשירותים שבו מציע ללקוחות שלו.

Rate this post