משרד בסטייל בעמק הסיליקון של ישראל

24 אפריל 2020

שתף מאמר:
עמק הסילקון של ישראל

לא פשוט לבחור את המיקום המושלם והנכון ביותר למשרד חדש בארץ. מנהל המשרד או החברה רוצה להתחשב בשלל שיקולים בעת הבחירה ותצטרך להתבצע בחירה מדויקת של מה שיהיה הכי מתאים לשלל פרמטרים – מיקום נוח להגעה עבור הלקוחות או המבקרים, אזור יוקרתי שעשוי להתאים יותר או פחות לתחום העיסוק של המשרד, קרבה לתחבורה ציבורית או צירי תנועה ראשיים ועוד. לא פשוט לבחור את המשרד אך ללא ספק יש כלל אצבע מהותי שיהיה נכון עבור הרבה מאד עסקים במרכז הארץ והוא – בחירה של משרד למכירה או להשכרה בתל אביב, שהרי היא בירת העסקים והמסחר לא רק של גוש דן והמרכז – אלא של ישראל כולה.

עמק הסיליקון של ישראל – יש דבר כזה?

ללא ספק מדובר בשאלה שאין עליה תשובה אחת וחד משמעית. יש את מי שאוהב את תל אביב, מתחבר לאווירה שלה ואוהב את מה שהיא מציעה לדיירים שבה ויש את מי שיעדיף את האזורים השקטים יותר או אלה שרחוקים מההמולה של מרכז גוש דן. כאשר מדברים על עמק הסיליקון, מתכוונים לאזור יוקרתי של בנייני היי טק שמאכלסים חברות ומשרדים מתחומי עיסוק שונים, שמשדרים יוקרה ופאר שלא כל אחד יכול להגיע אליהם. כאשר לקוח מגיע אל בניין מפואר ומיוחד, נכנס אל קומת הלובי וניגש אל עמדת הקבלה או אל המעליות שלא כל אחד יכול להגיע אליהן – יש תחושה של חשיבות והבנה שכאן נמצאים אנשי מקצוע מעולים, כאלה שמחשיבים את עצמם למובילים או למובילי דעה בתחום העיסוק שלהם ויש מן הכבוד להיות קשור לעולם העסקי שלהם.

משרד במרכז תל אביב – סמל סטטוס!

בהחלט יש סמל סטטוס בהזמנה להגיע אל משרד זה או אחר שממוקם בלב תל אביב. כאשר מדובר בעסק שחשובה יראת הכבוד בהגעה אליו או בקביעת פגישה עם מי מהעובדים שלו – אין ספק שמיקום המשרד חשוב מאד. גם המראה של הסביבה, חוות דעת קודמות או אפילו דעות קדומות שיש בנוגע לעסקים או חברות שהמשרדים שלהם ממוקמים באותו אזור – כל אלה יכולים להשפיע על הבחירה בחברה זו או אחרת. סמל הסטטוס משרת את המקצוע, את התחום הספציפי (במידה שיש כזה), את הלקוחות או המבקרים האקראיים וכמובן את מי שעוסק בתחום. מכאן שבחירה בעמק הסיליקון הישראלי יש בה הרבה מאד מעבר לנוחות גאוגרפית ויש לה חשיבות בהבנה מתי מדובר באנשי מקצוע מעולים, מובילים ומוכרים ומתי מדובר דווקא בחברה קטנה יותר שעדיין לא השיגה את דריסת הרגל שלה.

למצוא משרד בעמק הסיליקון הישראלי

חשוב מאד לדעת איך למצוא את המשרד המתאים, בבניין הכי הולם את המקצוע והתחום ואפילו בבחירה של קומת המשרדים צריך להשקיע לא מעט מחשבה. מי שלא מכיר את הסביבה העסקית צריך להגיע, להבין במה מדובר, אילו עסקים או משרדים שונים ממוקמים ברחובות השונים וכך אט אט להבין איזה מהאזורים יהיה המתאים ביותר לו עצמו, כמו גם לעסק שלו. כדאי מאד לפנות אל חברת ייעוץ שדרכה יהיה קל יותר ללמוד אודות כל אזור, להבין היכן נמצאים ריכוזים של עסקים מתחומים שונים וכך אט אט לגבש את ההחלטה היכן להקים משרד בעמק הסיליקון של ישראל ושל גוש דן כולו. כאשר יתחילו להגיע מבקרים ולקוחות – אפשר יהיה להבין מהם האם הבחירה הייתה נכונה. ברוב המקרים יסתבר שהמשרד אכן ממוקם בדיוק במקום המתאים והנכון לו ומיקום זה ישרת היטב את העסק ואת בעליו.

Rate this post