טיפים לבחירת המשרד הראשון לעסק שלך

10 מאי 2020

שתף מאמר:
משרדים להשכרה בתל אביב

עסקים זקוקים למשרדים ייעודיים כדי לשרוד ויותר מזה, לצמוח. בחירה נכונה של המשרד המתאים ביותר, גם תחסוך לכם אלפי שקלים וגם מביא לתפוקה יותר ועובדים יעילים הרבה יותר. כשאתם בוחרים את המשרד הראשון שלכם סימן שאתם צומחים וזהו צעד מאוד קריטי עבור העסק שלכם. עשו אותו בתבונה.

איך בוחרים את המיקום המנצח של המשרד הראשון?

ראשית עליכם להבטיח שהמשרד יהיה קרוב מספיק כדי שאנשים הצוות שלכם יוכלו להגיע אליו. ובמידה ואין לכם עדיין צוות , בחרו משרד מספיק קרוב לאזורי מגורים. משרדים קטנים להשכרה בתל אביב בהחלט יכול להיות הפתרון. בנוסף לעובדים, עליכם לשים דגש על נגישות ללקוחות, קרבה לתחבורה ציבורית ונראה לעין. 

חשבו אילו מתקנים אתם רוצים שיהיו בקרבת המקום

גורם נוסף בבחירת השכרת שטח המשרד הראשון שלכם שיכולים להשפיע על החלטת המיקום הם השירותים הסמוכים. העובדים שלך יעריכו יותר משרד שקרוב למסעדות ובתי קפה. במידה ויש מקומות שעליכם לבקר בהם באופן קבוע למטרות עסקיות, כמו חללי ישיבות ובנקים- תרצו שגם הם יהיו בקרבת מקום. 

תכננו את התקציב בקפדנות

לאחר המיקום, עלות היא ככל הנראה הדאגה הגדולה הבאה שלכם. אל תבחרו משרד שהולך להכניס את העסק שלכם ליותר מד חובות ולעכב את צמיחתו. בנוסף להוצאות שכר הדירה ישנן הוצאות נוספות שעליכם לקחת בחשבון, כווצו את המספרים לפני שאתם מתחילים לקבוע את גובה התקציב, כדי שתוכלו לפעול נכון. 

ודאו שחוזה השכירות ברור

וודאו שאתם מודעים לכל הסעיפים בחוזה, לכל מה שנדרש מכם בתור שוכרי השטח מבחינת אחזקה, תשלומים, ועוד הוראות. אף פעם אל תסמכו על מילה, ונסו להכניס את כל הצרכים שלכם לחוזה.

בחרו חלל שמתאים לצוות שלכם

בדקו האם יש צורך בעבודה משותפת ובחלל פתוח, או שמדובר בעובדים שצריכים שקט וריכוז שלא עובדים בצוות וצריכים חללים סגורים יותר. העובדים מבלים את רוב יומם במשרד, מומלץ להקל על חייכם ולמצוא חלל עם מטבחון. 

מצאו בניין מאובטח

גם הבניין אמור להציע כמה שירותים. כדי לשמור על העובדים שלכם, על העסק שלכם ועל הציוד במשרד, וודאו אם יש בבניין אבטחה סביב השעון.

דעו בדיוק באיזה מצב תקבל את החלל

יש משרדים שלא תמיד מגיעים כפי שהם מפורסמים. חלקם עשויים לדרוש מעט עבודה לפני שתעבירו את הדברים שלכם בפועל. בדקו האם יש צורך בצבע, בקירות נוספות וחלוקת החלל באופן אחר שמתאים לכם יותר. 

השכרת משרדים בתל אביב עם סינרגיה

סינרגיה הינה חברת ניהול ויזמות נדלן מסחרי, המתמקדת בתחום המשרדים בתל אביב. החברת מספקת הן שירותי תיווך והן שירותי לווי וייעוץ לחברות שמעוניינות ומחפשות משרדים קטנים להשכרה בתל אביב. 

באתר החברה מאגר המשרדים הגדול בישראל, מה שמגדיל את הסיכויים שלכם למצוא את המשרד המושלם ביותר עבור העסק שלכם. בנוסף לניסיון והמקצועיות נוכל לקשר אתכם לאנשי מקצוע אמינים ומנוסים שעובדים איתנו שנים רבות, ולחסוך זמן והרבה כסף וכאבי ראש בכל התהליך.

Rate this post