יתרונות בייעוץ להשכרת משרדים

1 נובמבר 2019

שתף מאמר:
יתרונות בייעוץ להשכרת משרדים

שירות טוב, יעיל וחכם הוא שירות שצומח מתוך צורך אמיתי בשטח ובתחום שבו הוא עוסק. כך הדבר בתחום של ייעוץ להשכרת משרדים. בעלי העסק בעצמם לא תמיד יודעים בדיוק במה דברים אמורים ואיך יהיה הכי נכון לבחור את המשרד שיתאים לעסק שלהם ובשל כך הרבה מאד עסקים נאלצים להשקיע שוב זמן  וכספים במעברים בלתי פוסקים. כאשר בחירת המשרד לא מבוצעת בצורה נכונה ותוך כדי ניתוח הצרכים והדרישות האמיתיים של העסק – המשרד לא יענה על הציפיות ולא יוכל לשרת נאמנה את העובדים, המנהלים והלקוחות. מכאן – שיש משמעות גדולה לקבלת עזרה מקצועית של מי שמכיר משרדים ויכול לייעץ לפני ההשכרה.

איזה שירות מתקבל מייעוץ להשכרת משרדים?

יש הרבה מאד נתונים טכניים ואובייקטיבים אודות משרד ולא תמיד אפשר לדעת בדיוק מה לשאול בשיחת טלפון ראשונית או אפילו בעת ביקור במקום. גם אם נדמה שצרכי המשרד ברורים – לעיתים ישנם נושאים שלא עולים לתודעה של בעל העסק, שכן הוא מכיר אך ורק את העסק שלו ולא בהכרח יידע איך עובד המנגנון של שכירת משרד. יועץ חיצוני שמכיר מגוון רחב של משרדים וכבר ביצע לא מעט תהליכים של ייעוץ וליווי לקראת השכירות יידע לכוון את בעל העסק למשרדים שעשויים להיות רלוונטיים עבורו, יידע לשאול שאלות שבעל העסק אולי לא חושב עליהן ולא מודע אליהן ויוכל, ביחד עם בעל העסק להגדיר את המטרות והציפיות החשובות ביותר.

נושאים לשוחח עליהם עם איש מקצוע שמייעץ בתחום של השכרת משרדים

איש מקצוע מהתחום יכיר משרדים רבים בכל רחבי הארץ אך לא רק את אופי המשרדים עצמם אלא הרבה מעבר. הוא יוכל לספר, למשל, אודות אופן ההגעה עם רכב פרטי, תחבורה ציבורית או אפילו ברגל אל המשרד, יסייע ללקוח שלו להבין מה ההבדל בין שכירת משרד למרפאה ולמה צריך לשים לב, למה לעסקים נוספים שנמצאים באותו הבניין או אפילו באותה הקומה יש חשיבות והשפעה על הבחירה שלו עצמו וכמובן ביחד אפשר יהיה לבחון את מה שמציע כל משרד – שירותים לעובדים וללקוחות, שירותי אבטחה, תחזוקה וניקיון, חנייה ללקוחות, חדר אוכל או מסעדה שיעבדו בשיתוף פעולה עם העסק ועוד.

למה כדאי לפנות ליועץ מקצועי של השכרת משרדים?

היתרון הגדול ביותר של איש מקצוע הוא הידע שלו, שלא יסולא בפז. הוא יכיר את כל בנייני המשרדים באזור המדובר, יידע בדיוק מי מנהל כל בניין ויוכל להמליץ למה לפנות לבניין זה או אחר או ינחה להעביר את החיפוש לאזור גאוגרפי אחר. הוא יידע מה עלות השכירות מדי חודש, מה יעלה את המחיר או יפחית אותו וייתכן מאד שהוא אפילו יכיר את מי שמנהל את הבניינים ויוכל להמליץ על סמך הכרות אישית על בניין המשרדים שהתקשורת מול מנהל הבניין טובה, חיובית ואפקטיבית במיוחד. היועץ יכיר את הבניינים שנחשבים ליותר או פחות יוקרתיים או את אלה שיש אודותיהם חוות דעת טובות יותר או פחות.

ההמלצה – פנייה ליועץ מקצועי!

כמו בכל תחום אחר גם כאשר מחפשים משרד להשכרה כדאי מאד לפנות לייעוץ אצל איש מקצוע שבקיא בתחום ויוכל לכוון למשרד הנכון והמתאים ביותר. אין טעם לבזבז זמן וכסף בבחינת משרדים שפחות יתאימו לצרכים והדרישות או לאופן העבודה של העובדים במשרד. בעזרת היועץ ובהנחיה שלו – אפשר יהיה לחסוך לא מעט כסף וזמן ולהיות ממוקדים, להגדיר במדויק את הציפיות והדרישות וכך לחפש את המשרד שיתאים בדיוק.

Rate this post