הלוקיישנים הכי חמים להשכרת משרדים בתל אביב

5 נובמבר 2019

שתף מאמר:
הלוקיישנים הכי חמים בתל אביב סינרגיה

תל אביב, עיר העסקים של ישראל. מעבר לנוחות ולהיותה לב המדינה – יש הרבה מאד יוקרה בהזמנת לקוחות למשרד שממוקם באזורים שונים בתל אביב. למשמע הכתובת או האזור שאליו צריך להגיע מיד מתגבשת דעה אודות המשרד וייתכן שגם אודות מי שעובד בו והשירותים שמוצעים בו. מכאן שבחירה של המיקום היא בחירה מאתגרת שצריך להתייחס אליה בכובד ראש. חשוב מאד ללמוד את השטח, להבין היכן נמצאים האזורים המבוקשים והנחשבים יותר או פחות, לבחון את דרכי ההגה וכמובן לבחון לעומק את הבניינים עצמם והמשרדים המוצעים להשכרה. אז אילו לוקיישנים נחשבים למיקומים החמים ביותר כיום בתל אביב?

ציר יגאל אלון

אם מחפשים לזוז מעט מהמרכז של המרכז – הרי שציר יגאל אלון יכול לתת את המענה המצוין. שלל דרכי גישה וצירי תנועה – נתיבי איילון, דרך השלום ודרך הטייסים בדרום. נוח להגיע מכל מקום. לאורך הציר אפשר למצוא משרדים לכל שימוש ולכל ייעוד – מרפאות, עורכי דין, רואי חשבון וכל מקצוע אחר שמחפשים עבורו יוקרה, קומה גבוהה עם נוף עוצר נשימה של תל אביב וגוש דן וכמובן כל השירותים הנדרשים לשם מתן שירות מעולה – חנייה, דלפק קבלה מסודר, שמירה ואבטחה, שירותים עבור הלקוחות והאורחים ועוד. ללא ספק המרכז הדרומי של תל אביב מתפתח ומזמין עסקים נוספים ליהנות ממנו.

מתחם הבורסה ברמת גן

אזור מבוקש שהביקוש אליו לא עובר וכנראה לא ייגמר לעולם. אין כמו להזמין לקוחות או להתפאר שהמשרד ממוקם באזור הבורסה, בקרבת בנקים מהמובילים במדינה ובסמיכות למרכז היהלומים של ישראל. אין צורך להכביר במילים אודות מתחם הבורסה וכעת, עם העבודות הנמרצות של הקמת הרכבת הקלה של גוש דן – ללא ספק יהפוך האזור לעיר שלמה של עסקים שיהיה קל ונעים גם לעבוד בה וגם לבלות. המגדלים הגבוהים מציעים משרדים לכל שימוש ובכל גודל דרוש וללא ספק כל מה שנמצא בסביבה הופך את הבחירה למצוינת – חניונים, קרבה לרחוב ז’בוטינסקי ונתיבי איילון ושלל מסעדות, בתי קפה ומקומות בילוי לעת ערב.

שכונת מונטיפיורי

מי שמחפש את הלב של תל אביב – הרי הוא כאן, בשכונת מונטיפיורי. מה שהיה פעם האזור התעשייתי והיצרני של תל אביב שינה פניו בעשורים האחרונים והפך לממלכת היי טק ויוקרה שמצידה שומרת על המסורת ועל האווירה של פעם. עבודות שימור ופיתוח של הרחובות הפכו אותם לנוחים להגעה ולבעלי גישה שמתאימה ללקוחות ועובדים של שלל בתי עסק וללא ספק יש לאזור הרבה מאד מה להציע. השכונה מתאימה למי שאוהב בכל ליבו את תל אביב וישמח לשלב במשרד שלו ובהגעה לעבודה את הישן והחדש.

מתחם שרונה

שילוב מרהיב ומעניין מבחינה אדריכלים של מודרני וישן. כאן אפשר למצוא גם בניינים רבי קומות של משרדים, מרפאות ועסקים וגם בניינים נמוכים שהוחלט לשמר על מנת שלא למחוק מפני השטח את המורשת והסיפורים על הקמת תל אביב והמדינה כולה. גם כאן יש הכל – הן עבור העובדים והן עבור הלקוחות או האורחים של העסק – מגדלי עזריאלי במרחק הליכה, שלל חניונים פרטיים או עירוניים, צירי תנועה ראשיים וקווי תחבורה ציבורית. מסביב אפשר ליהנות מהלב הפועם והתוסס של מרכז תל אביב – מסעדות, בתי קפה, מקומות בילוי ונוף משגע של כל העיר שיישקף היישר מחלונות המשרד גם מהקומות הנמוכות.

Rate this post