מגדלי משרדים מומלצים בתל אביב קרוב לדרך השלום

24 אוקטובר 2019

שתף מאמר:
מגדלים מומלצים קרוב לדרך השלום

תל אביב היא הרבה מאד דברים מלבד העיר הגדולה ביותר בישראל – היא גם המקום המתאים לבילויים שונים, להעברת זמן איכות בכיף בצורה זוגית או משפחתית (ואפילו לבד) וללא ספק היא גם בירת העסקים של ישראל. בכל רחבי העיר המתפתחת כל הזמן אפשר למצוא אזורים ומתחמי עסקים שהולכים וגדלים ומזמינים בעלי עסקים מתחומים שונים לתקוע בה יתד, לקבל לקוחות או אורחים ולהציע שירותים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר שאפשר. אין עוררין על כך שמשרד בתל אביב הוא גם אמירה יוקרתית ומפוארת ונוצרת ציפייה בקרב מי שנקבעה לו פגישה באחד ממגדלי העסקים והמסחר של תל אביב. דרך השלום היא ציר תנועה מרכזי בגוש דן ודרכה אפשר להגיע למקומות רבים. לא בכדי נבנים לא מעט מגדלי עסקים לאורך הציר ומזמינים בעלי עסקים להשתקע שם ולאפשר למוזמנים שלהם גישה נוחה וקלה אל הבניין. אז אילו מגדלי משרדים מומלצים לאורך דרך השלום?

שדרות יהודית

בניין משרדים קטן ועצמאי, מרהיב ביופיו שמתאים במיקום ובאופי שלו לשכונת מונטיפיורי המתחדשת. הבניין הוא בניין בוטיק שתוכנן ועוצב על ידי אדריכלים מובילים בישראל וניתן בו דגש לפרטים הקטנים שעושים את ההבדל מבחינת השוכרים. שדרות יהודית ממוקמות במרחק הליכה ממחלף השלום ומציר מנחם בגין כך שאפשר להגיע למשרד גם בעזרת תחבורה ציבורית. הריהוט כבר בפנים והמשרדים יתאימו לחברות הזנק בעלות אופי צעיר או כל סוג אחר של בעלי מקצוע.

מגדלי הארבעה – מתחם שרונה

מי שמחפש את השילוב בין מסורת לחדשנות ללא ספק ימצא אותו כאן, במתחם שרונה שעובר מהפך בשנים האחרונות. לא עוד בנייני רכבת קטנטנים שמחזירים אותנו אחורה בזמן אלא מרכז חדשני ומתקדם של היי טק ועסקים של שנות 2020. המגדלים, כמו המתחם כולו, ממוקמים במרחק הליכה ממחלף השלום, מנתיבי איילון וצירי התנועה המלאים בקווי תחבורה ציבורית וכמובן תחנת הרכב שמתחת למגדלי עזריאלי. מי שמחפש משרד בלב הפועם של גוש דן – זה המקום עבורו!

הצד המזרחי של דרך השלום

הצד המזרחי של נתיבי איילון מזמן אווירה תל אביבית שונה לגמרי מאשר הצד המערבי. גם כאן כבר מזמן גילו את הפוטנציאל העסקי ולא בכדי אפשר למצוא כאן שלל נכסים להשכרה שמתאימים לעסקים ומשרדים. גם כאן אפשר למצוא משרד בגובה רב, ליהנות מנוף מרהיב ועוצר נשימה שנשקף מהחלונות וכמובן ליהנות מהיוקרה והפאר שהלקוחות והאורחים של המשרד מצפים לו לקראת הגעתם לביקור או פגישה עסקית. ישנם לא מעט משרדים להשכרה במרחק הליכה מאזור יגאל אלון ודרך השלום כך שההגעה אליהם נוחה מכל אזור ומכל כיוון, לרבות תחבורה ציבורית – קווי אוטובוסים וכמובן הרכבת.

מגדל מידטאון

במרחק הליכה קצר ברגל ממגדלי עזריאלי ודרך השלום אפשר לשכור משרד במגדל המיוחד הסמוך לקריה – מגדל מידטאון. כאן מדובר ברמה גבוהה במיוחד של שירותי פנים כמו חניון צמוד מצולם ומאובטח, שירותי שמירה וביטחון בכל המגדל, דלפק קבלה המשרת את כל המשרדים וכל הדיירים, מעליות חדשניות ומהירות ועוד לא דיברנו על הנוף המרהיב מכל הכיוונים ומכל המשרדים. לגובה המגדל כולו אפשר לבחור משרדים שונים להשכרה, כל אחד בעל אופי וייחודיות משלו שלבטח יתאימו לכל אחד ולכל בעל עסק. במגדל משרדים בגדלים שונים, עם תוספות שונות והמשותף לכולם הוא שירותי ההיי טק המתקדמים ותחושת השירות המעולה שלבטח יינתן בהם.

אז נכון, לכל מגדל יש את היתרונות שלו ואין ספק שהבחירה לא פשוטה בכלל אבל קחו בחשבון את כל הפרמטרים החשובים לכם,  והחליטו על המשרד הנכון ביותר עבורכם. טיפ קטן מאיתנו: תראו כמה משרדים ביום אחד על מנת שתוכלו להשוות בצורה הטובה ביותר בין המשרדים. תוכלו להעזר גם בהסעות מיניבוס או מוניות על מנת להקל עליכם את הנסיעה בתל אביב.

Rate this post