מה השכר הממוצע של מתווך נדל״ן משרדים

4 יולי 2020

שתף מאמר:

אחד הנתונים הלא ברורים הוא כמה מרוויח מתווך נדלן בסופו של דבר, מאחר ובמקצוע זה מתוגמלים על ידי עמלות בלבד, קשה מאוד להעריך כמה מתווך נדלן מרוויח בממוצע בחודש, מה שכן אפשר להעריך זה ממוצע העיסקאות שהמשרד עושה, ומה ממוצע העמלה אשר מרוויח סוכן במשרד.

ראשית, כמו שאמרנו מתווך נדלן מתשכר על ידי עמלות בלבד ובדרך כלל אין לו כלל בסיס או הגנת שכר כלשהיא,
מתווך נדלן יכול להתחיל לעבוד מיד אחר קבלת רישיון תיווך, במשרד תיווך כלשהוא או לעבוד בתור עצמאי, אנו ממליצים להתחיל לעבוד בחברת/ משרד תיווך לפני שיוצאים לעצמאות מלאה, אחת הסיבות הם כמות הלקוחות שתקבלו מיד עם תחילת עבודתכם/ או לאחר התלמדות קצרה. מה שיגרום לכם לביטחון והכרה של השוק שאתם
הולכים לעבוד בו. סיבה נוספת הם היכולת של המשרד לגייס נכסים בבלעדיות/ קשרים הנחוצים מאוד למתווכים מתחילים.
אז איך לדעת לבחור את המשרד הנכון ביותר לעבוד בו, תצטרכו לשאול כמה שאלות את המשרד הפוטנציאלי, לבחון ולהבין מה הפוטנציאל הגלום בו.

כמה עיסקאות עושים בחודש?

זאת השאלה שאתם צריכים לשאול את המשרד שאתם הולכים לעבוד בו, שיוכיחו זאת, ככה תוכלו להבין אם וכאשר תעבדו בצורה טובה כמה עיסקאות תוכלו לבצע בחודש.

ממוצע העמלה לכל עיסקה?

זו השאלה השנייה שאתם צריכים לשאול את המשרד שאתם הולכים לעבוד בו, גם לכך יש להם את האפשרות להוכיח לכם.
אל תתביישו לשאול זאת, מי שמתחמק מתשובה או מהוכחה כנראה לא מספיק אמין.

אז מה השורה התחתונה?

כמו שכבר הבנתם ככל שתעבוד קשה יותר, תתערבבו ותבנו את עצמם לאורך זמן כך השכר שלכם יעלה, אומנם בתקופה הראשונה לתחום, אתם לומדים בעיקר את עצמכם ומה לא לעשות, וכמו שכר לימוד, כך גם כאן, תתחילו בשכר נמוך ממוצע, אך עם התמדה ורצון השמיים הם הגבול.

רוצים לשמוע כמה מרווחים בסינרגיה ייעוץ נדל״ן?

בואו לשתות קפה, לשמוע על עולם הנדל״ן המסחרי, ועל היקף העיסקאות וממוצע העמלה, עד אז, נדאג לכם גם להגנת שכר.

5/5 - (2 votes)