טיפים למשכיר משרד החדש בתל אביב

19 אפריל 2020

שתף מאמר:
טיפים למשכיר החדש בתל אביב

תל אביב היא לא רק מרכז המדינה, היא גם כרך העסקים הראשי והמרכזי. אליה נוהרים עשרות אלפי אנשים מדי יום על מנת לעבוד במקום עבודתם או לקבל שירותים ומוצרים שונים מאינספור העסקים שתקעו בה יתד ובחרו בה בשביל המשרד שלהם. תל אביב היא מרכז המדינה ומבחינת תחבורה אין זה מסובך להגיע לכל מקום שבה, אם באמצעות הרכב הפרטי, הרכבת או מערכת האוטובוסים המרשתת את העיר ואת כל גוש דן לכל אורכו ורוחבו. בעלי עסקים חדשים שמחפשים היכן הכי כדאי להתמקם שוקלים בחיוב את תל אביב בזכות שלל יתרונות ותכונות חיוביות שיהיו במיקום כל כך מרכזי ומבוקש. בזכות ביקוש רב – ישנם לא מעט משרדים להשכרה בכל רחבי העיר ומי שמשכיר אותם רוצה למצוא עסקה טובה שתספק לו שקט נפשי והכנסה קבועה. עולם הנדל”ן העסקי שונה באופן מהותי מאחיו החולש על שוק הנכסים למגורים ולכן חשוב מאד לדעת כל מיני דברים מהותיים לפני שמחליטים לצאת לדרך ולהשכיר משרד לבעל עסק ברחבי תל אביב.

הנוחות שבהשכרת משרדים

על מנת להשכיר משרד בתל אביב חשוב מאד להכיר את העיר היטב, על כל השכונות והאזורים שבה, אופיים המיוחד והאווירה שיש בכל אחד מהם לאורך שעות היממה. לא כל עסק יתאים לכל אזור או משרד וחלק בלתי נפרד של שיווק משרד להשכרה הוא השכנוע שאזור זה או אחר אכן מתאים לשוכרים הפוטנציאליים המתעניינים. יושרה ומקצועיות יבואו לידי ביטוי כאשר המשכיר ינהג בשקיפות ויכוון את השוכרים לשכירת משרד במקום אחר מתוך שיקולים מקצועיים ואובייקטיביים על כך שאזור זה או אחר לא יתאים להם עצמם או פחות יתאים לעסק שלהם באופן אישי.

מעבר לביקור במשרד שעל הפרק, וללא ספק יש חשיבות עצומה לראות אותו דרך העיניים של השוכרים הפוטנציאליים, שכן הם אמורים לנסות לדמיין את עצמם עובדים בו ומסדרים אותו על פי הנוחיות שלהם, יש לא מעט פרמטרים אחרים שקשורים בקבלת ההחלטה ומצויים, דווקא, מחוץ למשרד – מיקום מדויק, אפשרויות חנייה בחניונים סמוכים או ברחובות שליד המשרד, האם אפשר ונוח להגיע אל המשרד בתחבורה ציבורית (אם לטובת העובדים ואם לטובת הלקוחות או המבקרים) ועוד. חשוב להסתכל החוצה דרך החלון ולבחון את הנוף הנשקף החוצה והאם הוא מתאים לאופי העבודה המשרד.

מסירת כל המידע הדרוש

השכרת משרדים בתל אביב אינה מסתכמת אך ורק בדמי השכירות החודשית. בתוך המחיר החודשי יהיו מגולמים כל מיני שירותים שהעובדים ובעל העסק יקבלו וייהנו מהם וברוב המקרים אי אפשר להפריד אותם מדמי השכירות או להתמקח עליהם. מכיוון שהמשרדים ממוקמים בבניינים שיש בהם משרדים רבים אחרים שגם הם בשכירות – הרי שיהיו שירותים אחידים שכל הדיירים בעסקיים בבניין יקבלו וגם עבורם – שירותים אלה יהיו מגולמים בתוך מחיר השכירות החודשי – שירותי ניקיון, אחזקה ותחזוקה בבניין, במעלית וכל ביצוע תיקון שדרוש, אם על פי שיקול הדעת של מי שמנהל את הבניין ובין אם על פי בקשה של מי מהשוכרים.

חשוב לומר שעל מנת לשפר את השירות עבור השוכרים יועמד לטובתם איש קשר ישיר מטעם חברת ההשכרה על מנת שיהיה להם אל מי לפנות בלי שהם יצטרכו להמתין במידה ודרוש להם שירות כלשהו. אחד השיקולים המכריעים ששוכרים פוטנציאליים יתייחסו אליו הוא השקיפות והתחושה שיש להם אל מי לפנות ושהם והמשכיר הופכים לשותפים במובן מסוים. כך יהיה להם קל יותר לחתום על החוזה ולצאת לדרך חדשה עם העסק שלהם.

Rate this post