חדרי ישיבות להשכרה בתל אביב

15 אוקטובר 2019

שתף מאמר:
חדרי ישיבות להשכרה בתל אביב סינרגיה

מיזם חדש בישראל – חדרי ישיבות להשכרה. מאז ומתמיד, חדרי הישיבות נועדו לסכם את הפינות הסופיות של החודש – סיכומים, ומדידת שווקים חדשים. וגם, סיכומים פיננסים למיניהם (רבעונים ומחזורים). אבל, לא לכל משרד יש את היכולת להכיל חדרי ישיבות, ולכן, הוקמו מיזמים חדשים להשכרת חדרי ישיבות מרוהטים ומעוצבים. אז מהן האפשרויות שלכם?

חדרי ישיבות בתל אביב – מהם כוללים?

בחדרי הישיבות יש לא מעט ציוד, ודברים טובים אשר נכללים בעסקה. בין אם היא שעתית, או חודשית.

  1. כיבוד קל ומשקאות חינם.
  2. שירותי הדפסה ותמיכה.
  3. מקרנים, מסכים, ומצגות.
  4. אינטרנט חינם מסוג WIFI.
  5. צוות המשרד עומד לרשותכם בכל עת.
  6. הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.
  7. פינות עבודה.
  8. מקלחות, במידת הצורך.
  9. ליד האזור – מגוון עשיר של מסעדות ובתי קפה, בדרך כלל.

סוגי חדרי ישיבות

ישנם סוגים שונים של חדרי ישיבות, רובם מעוצבים ומרוהטים, וגם, מכילים כלים וטכנולוגיה מתקדמת.
בסוג הראשון ישנם שלושה אופציות לבחירה, אשר מאפשרים לכם לבחור לפי גודל מסוים. הסוג השני, הוא חדרי ישיבות Video אשר מיועדים גם להרצאות, וגם לשיחות ועידה. הסוג השלישי, הם חדרי ישיבות טיפוסיות לצוותי ההנהלה. בדרך כלל, מכילות את שלל הציוד הנדרש: כיסאות נוחים, ושולחן מעוגל גדול.

חדרים לפי שעה או שכירות חודשית

ישנם שתי אפשרויות אשר עומדות לרשותכם. הראשונה, היא שכירות החדרים לפי שעה. השניה, היא שכירות חודשית. המחירים לחדרי ישיבות לפי שעה נעים בין 90-150 ₪. המחיר מחושב ע”פ כמות המשתתפים, וגודל החדר.

המחירים לחדרי הישיבות, בתעריף חודשי משתנה בהתאם לאזור ולסביבה. למשל, בתל אביב חדר כזה יעלה לכם כ- 1,500-2,000 שכירות לחודש.

אז מה עדיף – במידה ואתם מקיימים בתדירות של פעם או פעמיים בשבוע ישיבות והרצאות, כדאי להשכיר את המשרד החודשי. במידה ואתם מקיימים את הישיבות שלכם אחת או פעמיים לחודש, חדרים בתעריף שעה יספיקו.

חדרי ישיבות בהשכרה חיצונית – למה עדיף?

אחד היתרונות הוא הכיבוד והשתיה, שבדרך כלל מוצעות ע”י החברה המשכירה. היתרונות השני, הוא חסכון מרבי בכסף. ולמעשה, החיסרון המשמעותי הוא הצורך בהגעה של הצוות לחדר הישיבות, ייתכן שיכלול גם עלויות הגעה נוספים. כמו: מוניות, רכבות, או אוטובוסים.

למה עדיף – במקום להתחיל לשפץ, לשדרג, ולשבור קירות. אנו פשוט יכולים לחסוך את כל זאת, באמצעות שכירת חדרי ישיבות אחת לחודש.

לסיכום

חדרי ישיבות להשכרה הפכו את חיי העבודה להרבה יותר אפקטיביים, ומאפשרים חסכון מרבי של כסף.
לעיתים יש חסרונות, ולעיתים יתרונות. חשוב לבחור את חדר הישיבות שמתאים לכל האנשים בצוות. לא רק ברמת הציוד והנוחות, אלה גם בסביבת העבודה, המיקום, והשירות.

מקווים שלמדתם משהו חדש, בהצלחה.

Rate this post