פרסום משרד עורכי דין – מה חשוב לבדוק לפני?

4 אוקטובר 2019

שתף מאמר:
פרסום משרד עורכי דין סינרגיה

פרסום משרד עורכי דין באינטרנט עשויה להיות מורכבת מאוד, ישנם המון דרכי שיווק אינטרנטיות, ואפיוניהם שצריכים לקחת בחשבון. נוכל לעזור לכם עם התשובה: “מהם הערוצים המקובלים שניתן לפרסם עורכי דין”.

כמה עקרונות שימושיים

מס’ עקרונות שימושיים בעת הפרסום:

  1. אל תדברו יותר מידי על עצמכם, ויחד עם זאת הסבירו על התמחותו של המשרד.
  2. אל תשמיצו משרדים אחרים בתחומכם.
  3. אל תעתיקו \ זוהי פעולה בגין הפרת זכויות יוצרים.
  4. אל תשתמשו בפעולות שיווקיות אגרסיביות.

אלה הם ארבעת הפעולות שרצוי להימנע מהם במיידי.

מהם ערוצי השיווק הכי מקובלים לפרסום

הערוץ הממומן: מחפשים תנועה מיידית? הערוץ הממומן של גוגל יתאים לכם. תהליך הפרסום מתמקד על בסיס מילות מפתח ומודעות. המחיר נקבע פר קליק, ונמדד לפי מידת התחרות.

כדאי לנסח מודעות ברמה המקצועית ביותר שתוכלו, ותוך כדי לתת דגש על הערכים השיווקיים.

הערוץ האורגני: למעשה, הערוץ הדינאמי של גוגל מצריך המון סבלנות. המחיר בדרך כלל נמדד ע”פ השימושים שלכם, ומשולם לגורמים חיצוניים, כמו: חברות קידום, עלויות תפעול ואחזקה, קישורים, ותכנים. הערוץ מיועד למקצוענים בלבד.

פייסבוק: השתמשו בפרסום הממומן בפייסבוק, להפניית גולשים רלוונטיים לעבר אתרכם. התהליך דומה מאוד לערוץ הממומן של גוגל, בחירת מילות מפתח ומודעות. המחיר נקבע לפי קליק, וכאן המחירים הרבה יותר נמוכים. היתרון הוא מיקוד ופילוח שוק רלוונטי.

אלה הם 3 הערוצים הכי פופולאריים בשימוש רב אצל משרדי עורכי דין שונים.

שימוש ב- 2 הערוצים במקביל יניבו כניסת עבודה גדולה יותר למשרד, כמו כן, ככל שתשתמשו בתקציב גדול יותר: יומי \ ממוצע לקליק, כך כמות הפניות תגדל.

הפרסום הפיזי – הלא מקוון

טעות נפוצה של משרדי עורכי דין הוא להשתמש, ולהשקיע יותר בפרסום המקוון, ולהזניח את הפרסום הלא מקוון. שלמעשה משתמש ביכולות שיווק בעולם הפיזי והמוחשי. אנו יכולים לנצל זאת לטובתנו, ולעלות בדרגה על המתחרים. בעוד שהמתחרים מנצלים את מרבית המשאבים על הפרסום הדיגיטלי, אנו יכולים להתמקד גם בעולם המודרני והמוחשי.

למשל, נוכל להשתמש ב:

  • כרטיסי ביקור מדלת לדלת.
  • פליירים במקומות עם ביקוש גבוהה.
  • מכתבי דואר עד הבתים.
  • שלטי חוצות.
  • פרסום בעיתונים ועלונים.
  • השארת כרטיסי ביקור בחנויות.

ויחד עם זאת, חשוב לא להזניח את הפרסום הדיגיטלי. להיות פעילים בשני המישורים יבטיחו פניות מרובות משני הצדדים. ניהול מוניטין בצורה הטובה ביותר, יכולה להיות דרך נוספת לפרסום.

שימוש באתרי חדשות, יכולה להיות דרך נוספת להשלמת הכנסות המשרד.

משרד פרסום לניהול השוטף

לא לכולנו יש את הזמן והיכולות להיות פעילים בכל המישורים, ולכן, שקלו להשתמש בשירותיהם של משרדי הפרסום והקידום. שימוש שוטף במשרד פרסום, יבטיח התנהלות שיווקית רצופה של המשרד.

משרד הפרסום ינהל את כל הערוצים השיווקיים, כולל הרשתות החברתיות. שימוש במשרד הפרסום, יניבו לא רק תוצאות, אלה גם חסכון מרבי בזמן.

לסיכום

אלה הם היו העקרונות, והדרכים המקובלות לפרסום משרד עורכי דין.
מקווים שעזרנו ככל הניתן, בהצלחה.

Rate this post