המדריך המלא: משרדים להשכרה בתל אביב

25 אוגוסט 2020

שתף מאמר:
tel aviv

תל אביב היא הלב הפועם של מדינת ישראל, הזירה העסקית המרכזית בה, ובעיקר – המקום בו כדאי לכם לשכור משרד. אם בחרתם למקם את המשרד שלכם בתל אביב תקבלו שורה ארוכה של יתרונות, שיכולים להיות מוחשיים פי כמה כאשר מבצעים את הבחירה בצורה נכונה.

דגשים בבחירת משרדים להשכרה בתל אביב

המיקום כן קובע

ההחלטה לחפש משרד להשכרה בתל אביב היא רק נקודת ההתחלה שלכם. עליכם לבחור מיקום ספציפי, כאשר בעיר תמצאו כמה לוקיישנים מומלצים מאוד – ביניהם ציר מנחם בגין המרכזי, ציר יגאל אלון, מתחם שרונה, מתחם הבורסה, שכונת מונטיפיורי ואחרים.

לפניכם כמה נקודות מרכזיות שכדאי לקחת בחשבון בבחירת המיקום בעיר:

  1. נגישות – תל אביב מרושתת היטב מבחינת תחבורה ציבורית, אולם כדאי לבדוק אילו קווי אוטובוס ורכבת עוברים בסמוך למיקום המשרד המבוקש. מיקום נגיש יקל על הלקוחות שלכם ולרוב גם יגדיל את מספרם
  2. חניה – מציאת חניה בתל אביב אינה משימה פשוטה, אבל יש מה לעשות. בסמוך למתחמי המשרדים המבוקשים פזורים חניונים איתם אפשר להגיע להסדרים שיבטיחו ללקוחות שלכם מקום ויוזילו עבורם את המחיר. גם ברחוב ובחניונים הציבוריים בעיר תמצאו לפעמים מענה
  3. סביבה – בדקו היטב מה נמצא בסמוך למקום המשרד המיועד, לרבות מוסדות ציבוריים או נותני שירות שעשויים לשמש אתכם. משרדי עורכי דין, לדוגמה, יכולים להרוויח לא מעט מקרבה לבתי המשפט
  4. תדמית – יש לוקיישנים בעיר שפשוט נחשבים לאטרקטיביים כל כך, עד שעסק הממוקם בהם יכול להיות ממותג באופן כמעט טבעי כמוביל בתחומו. מומלץ לשקול בחיוב אזורים כאלו, גם אם הם יהיו יקרים יותר

גודל ותשתיות המשרד

המטרה העיקרית שלכם היא למצוא משרדים להשכרה בתל אביב שיתאימו לכם כמו כפפה ליד. גודל המשרד הוא אחד המשתנים החשובים במשוואה, ולכן עליכם להעניק לו מספיק תשומת לב במהלך הבחירה.

בחנו את שטח המשרד (ברוטו ונטו) והעמידו אותו מול הצרכים ואופן ההתנהלות שלכם. קחו בחשבון שמשרד גדול מדי עלול להביא להוצאות כספיות מיותרות, בעוד שבמשרד קטן צפויה צפיפות המקשה מאוד על העובדים בשגרה היום-יומית.

עוד חשוב לראות אילו תשתיות קיימות במשרד ומהן אפשרויות העיצוב וההתאמה שלו: כמה מקום יש לריהוט המשרדי? כיצד נעשית החלוקה בין החללים השונים במתחם? וכן הלאה. במקרים רבים השינויים אפשריים, אולם כרוכים בתוספת תשלום גבוהה.

אל תעשו את זה לבד

בתל אביב יש היצע מרשים של משרדים פוטנציאליים וחללים עסקיים אחרים. התוצאה היא שכאשר לא מבינים את חוקי המשחק, קל מאוד ללכת לאיבוד. התוצאה האפשרית היא החלטה שגויה, שפוגעת במשרד מבחינה תפקודית, כלכלית או תדמיתית.

מומלץ לבצע את התהליך באמצעות חברת שיווק נדל”ן המתמחה בהשכרת משרדים בתל אביב. חברה שכזו תציג בפניכם את מכלול האפשרויות הקיים “בעיר הגדולה”, תגדיר יחד אתכם את הצרכים שלכם, תקשר ביניכם לבעלי מקצוע ותסייע לכם למצוא את המשרד המושלם עבורכם.

Rate this post