מגדל ספיר – היהלום של מתחם הבורסה ברמת גן

23 מאי 2020

שתף מאמר:

על המגדל וסביבתו

בלב מתחם הבורסה ברמת גן, בין רחוב תובל לרחוב הרקון, הוקם בשנה האחרונה מגדל משרדים מרהיב ומרשים המתנשא לגובה של 40 קומות וכ- 166 מטר גובה, המגדל נבנה ע״י קבוצת תדהר, חברת רוגובין וחברת אביב, ונחשב היהלום של מתחם הבורסה, מגדל ספיר המציע משרדים להשכרה, למגוון רחב של עסקים, בין אם אתם חברות הייטק, רו״ח, עו״ד או כל מקצוע אחר.

מגדל ספיר מצטרף למגדלי המשרדים החדשים בישראל, שהוקמו לאחרונה בתל אביב והבורסה ברמת גן, כדוגמאת מגדל שרונה עזריאלי, מגדל אטריום בבורסה ומגדלי we, רסיטל ומידטאון במע״ר הצפוני של תל אביב, וכן למגדלי חג׳ג׳ הממוקמים ברחוב הארבעה, ומגדלי אלון ביגאל אלון,

גם הוא כמו האחרים, מציע סביבת עבודה ועסקים מושלמת, מאחר והוא משלב בתוכו שטחים מסחרים אשר צפויים להתאכלס  בבתי קפה לצד פיאצה מהממת עם מזרקות ודגי נוי, והן משרדים מרהיבים כאשר החלונות הינם חלונות ״מסך״ מה שמאפשר לכם לצפות מהקומות הגבוהות על קו החוף, הפארקים הירוקים ונתיבי איילון.

היתרון הנוסף של מגדל זה, הינו הקרבה לתחנת רכבת סבידור מרכז, במרחק הליכה של מספר דקות בודדות, מה שעוזר בגיוס עובדים, זימון לקוחות, וסביבת עבודה נוחה מאוד שחוסכת זמן יקר בין אם זה ללקוחות או לעובדים.

המגדל מתנשא לגובה של 40 קומות כאשר כל קומה בשטח כולל ברוטו של 1571 מ״ר, ועוד 5 מרתפי חנייה בשטח כולל של 30 אלף מ״ר. המגדל כמו האחרים החדשים שהוקמו, שולבו לתוכם מערכות מתקדמות לחיסכון ובקרה באנרגיה ומשאבים.

הגישה לקומות, היא אחת הגישות הנוחות ביותר שראינו במגדלים בישראל, כ-13 מעליות המחולקות ל-3 אזורים שונים, איזור עליון, איזור אמצעי ואיזור תחתון, מה שמוריד לחץ מהמעליות וחוסך זמן מאוד יקר, תחשבו לעצמכם שעובד יורד לעשן/ לאכול צהריים, כמה זמן הוא יכול לבזבז בזמן הגענו לקומה ויציאה ממנה.

דמי השכירות במגדל ספיר והדיירים בו

מגדל ספיר מציע משרדים להשכרה בכניסה מיידית במחירים ריאלים לחלוטין,

דמי השכירות החודשיים למטר מרובע נעים ומשתנים בין האיזורים השונים של המגדל, לדוגמא באיזור התחתון של המגדל המחירים נעים בין 60 ל80 ש״ח, ואילו באיזור עליון נעים בין 100-120 ש״ח

חללי עבודה משותפים לדוגמאת ביי אול או ווי וורק, שכרו במגדל ספיר משרדים בהיקף של אלפי מ״ר כבר לפני כ-שנים עוד כשהמגדל היה בשלבי בינוי, הם ראו את הפוטנציאל הגלום שיש למגדל המרהיב הזה להציע, מלבד למראהו, הקרבה לרכבת גרמה להחלטה להיות קלה יותר. לחללי העבודה המשותפים מצטרפות חברות כמו הייטק גדולות ורבות כמו gong, aqua,spotinst ועוד.

בין אם אתם חברה חדשה וצעירה ובין אם אתם חברה גדולה, מגדל ספיר מציע לכם משרדים להשכרה החל מ50 מ״ר ועד עשרות אלפי מ״ר.

מעוניינים לבדוק איזה משרדים נותרו פנוים מחכים לכם במגדל ספיר?

משרדים להשכרה במגדל ספיר

Rate this post